DEPARTAMENT D'ARTÍSTICA

OBJECTIUS

1.- Coordinar les programacions entre les diferents etapes a partir de les competències bàsiques.

2.- Revisar, coordinar i unificar els objectius i els criteris d’avaluació entre les diferents etapes,  a partir de les competències bàsiques.

3.- Revisar quins alumnes necessiten un NCC o alguna adaptació curricular ( significativa o no significativa) per a ter-lo en compte en cursos o cicles superiors.

4.- Coordinar les activitats a realitzar durant el curs en dates assenyalades.

5.- Coordinar les activitats que es proposin ( o les activitats en les quals poguem participar) des del departament amb el departament de pastoral.

6.- Remarcar que en totes les classes s’ha de treballar molt l’ordre i la neteja en totes les tasques que realitzin els alumnes.

7.- Recordar i exigir ( sobretot a primària i secundària), la puntualitat per part dels alumnes en els lliurament de les seves tasques.

8.- Complir amb les programacions realitzades en el departament, amb l’objectiu de treballar de forma més conjunta i aconseguir un millor funcionament en les àrees del departament.

canada goose jacke herren