ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Aquestes són les activitats que es duran a terme en el present curs escolar. El preu de les activitats és:

1 dia a la setmana: 16€          2 dies a la setmana: 24€

3 dies a la setmana: 36€        4 dies a la setmana: 48€

Les activitats han d'abonar-se els primers dies de cada mes. Els alumnes/as que s'apuntin a les activitats no es podran donar de baixa fins a tenir complet un trimestre.

Les activitats extraescolars d'Educació Infantil són:

• Taller d'artística i manualitats: aquesta activitat estimula la coordinació amb els altres i amb un mateix, la creativitat, l'autocontrol i la confiança. Ajuda al fet que els nens expressin sentiments, emocions i sensacions.
  • Psicomotricitat: activitat encaminada al desenvolupament de les habilitats i destreses bàsiques (coordinació, equilibri, força, agilitat,…) sempre d'una manera lúdica, mitjançant el desenvolupament de jocs i circuits.
  • Anglès: activitat encaminada a l'aprenentatge d'anglès a través d'un mètode actiu i comunicatiu. A través de cançons, jocs, tallers i contes els alumnes/as adquireixen un aprenentatge significatiu. D'aquesta manera aconseguirem que els nens aprenguin de manera fàcil i divertida.
  • Informàtica: aquesta activitat té com a objectiu fonamental que l'alumne/a adquireix un interès per la informàtica, familiaritzant-se amb la seva comprensió i maneig.
  • Taller d'interpretació: activitat que desenvolupa el control de la memòria, la interpretació, la lectura i els moviments corporals. Estimula la imaginació, la creativitat i la seguretat d'un mateix.

Les activitats extraescolars d'Educació Primària són:

• Taller d'artística i manualitats: aquesta activitat estimula la capacitat creativa, destresa manual i visual i l'expressió plàstica. A més fomenta la concentració i la tranquil·litat.
  • Gimnàstica esportiva: activitat que desenvolupa les capacitats motores, l'autodisciplina, concentració, coordinació, equilibri, elevació de l'autoestima i força.
  • Anglès: activitat encaminada a l'aprenentatge, reforç d'anglès i assignatures donades en aquesta llengua a través d'un mètode actiu i comunicatiu. D'aquesta manera aconseguirem que els nens aprenguin de manera fàcil i divertida.
  • Informàtica: s'intentarà apropar l'ordinador com a eina d'ajuda en els estudis, ensenyant-los diferents programes i recursos per a l'escola.
  • Taller de jocs: Pràctica de diferents modalitats; jocs amb tauler, jocs d'estratègia, jocs de cartes, jocs pedagògics, etc. Es treballarà la comprensió lectora, la lectura, el treball per grups,…

HORARI:

Horari: de 12h a 13h